INTEGRACJA KLAS I WSPANIAŁE PRZEŻYCIA

Opublikowano: 2019-06-07 17:29, Numer artykułu: 13971

Dnia 05 czerwca uczniowie klas 4C i 4E wraz z wychowawczyniami: p. Iloną Wierzbicką i p. Niną Tabaczyńską oraz z p. Renatą Klocek, wybrali się na wycieczkę do Trójmiasta. Oto relacja z wyjazdu.

W środę, mimo wczesnej godziny, wszyscy uśmiechnięci pojawiliśmy się przy szkole. Po trzygodzinnej podróży dojechaliśmy do Gdańska. Zwiedzanie rozpoczęło się od spaceru Zieloną Bramą przez Długi Targ do Bramy Złotej, po drodze oglądaliśmy fontannę Neptuna, Dwór Artusa i Bazylikę Mariacką. Miłą niespodzianką było spotkanie z artystą – Michałem Szpakiem, z którym zrobiliśmy sobie zdjęcie i chwilkę pogawędziliśmy.

Następnym przystankiem wyjazdu był Sopot. Po pysznym obiedzie, byliśmy na spacerze po molo, a potem rozpoczęło się wodne szaleństwo! Ochoczo bawiliśmy się na plaży, którą z ciężkim sercem musieliśmy opuścić po godzinie.

Ostatnim punktem wycieczki była Gdynia, w której zwiedzaliśmy „Dar Pomorza” – od samego kapitana usłyszeliśmy ciekawą historię tego pływającego muzeum!

Po dwunastu godzinach, zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do Bydgoszczy!